Zamknij
Nowości - Informacje lokalne

Clear Channel rozbudowuje nośniki POS

Witold Sokołowski, 2007-08-29 09:29:00

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland, pionier i lider w segmencie reklamy w miejscu sprzedaży, rozszerza długoletnią współpracę z Tesco, wprowadzając do swojej oferty nowe obiekty handlowe tej sieci. Jest to 26 marketów typu compact hipermarket, o powierzchni handlowej do 4 tys. metrów kwadratowych, zlokalizowanych zarówno w dużych, jak i średnich miastach.

W wyniku rozszerzenia zasięgu współpracy, Clear Channel oferuje kampanie w 74 hipermarketach sieci Tesco, na terenie 60 miast. Równolegle Clear Channel kontynuuje współpracę z innymi sieciami: E. Leclerc, Kaufland, Billa, Selgros i Lidl, umożliwiając swoim klientom komunikację reklamową w 420 obiektach handlowych, generujących w sumie 15 mln kontaktów konsumenckich miesięcznie.

Aneta Sobolewska, Product Manager - „Reklama w miejscu sprzedaży to kluczowe ogniwo w komunikacji między producentem a konsumentem. Przy półce sklepowej aż 68% klientów podejmuje ostateczne decyzje zakupowe. Dzięki rozszerzeniu współpracy z Tesco o nowe obiekty, Clear Channel staje się niekwestionowanym liderem w tym segmencie, dysponując ofertą 420 obiektów, których udział ilościowy w rynku hipermarketów stanowi aż 68%.”

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...