Zamknij
Prosto z rynku - Marka info

CISOWIANKA w pierwszej trójce najsilniejszych marek napojów w Polsce

Nowy User, 2017-02-02 18:33:00

Już po raz 13 „Rzeczpospolita" przy współpracy firmy doradczej Acropolis Advisory i pod patronatem Ministerstwa Rozwoju oceniła 330 krajowych znaków towarowych pod względem ich wartości oraz siły i mocy rynkowej.


W tym prestiżowym Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek CISOWIANKA awansowała na 3 miejsce w kategorii Napoje Bezalkoholowe.


Jest to kolejny, po otrzymaniu ósmego z rzędu tytułu Superbrands, dowód na wzrastającą ciągle siłę marki Cisowianka na polskim rynku, gdzie od lat zajmuje miejsce niekwestowanego lidera kategorii wód mineralnych.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...