Zamknij
Nowości - Życie i styl

BWPR dla JOY FIT CREW

Nowy User, 2017-03-08 11:43:53

BWPR dla JOY FIT CREW

Nowa polska marka - JOY FIT CREW dołączyła do grona klientów agencji BWPR. Zespół wyspecjalizowany w obsłudze projektów brands, fashion & lifestyle odpowiada za wsparcie komunikacji wprowadzenia marki na rynek i zbudowanie jej świadomości.


Za wdzięczną nazwą JOY FIT CREW kryje się marka stworzona z myślą o aktywnych, zafascynowanych zdrowym stylem życia kobietach. Kolekcja nowoczesnej, komfortowej, a przede wszystkim ekologicznej odzieży sportowej to unikalna propozycja na rynku. Modele z logo JOY FIT CREW produkowane są bowiem z naturalnych, biodegradowalnych materiałów, wykorzystujących najnowsze rozwiązania technologiczne. Dzięki temu są one zarazem przyjazne dla środowiska jak i wyjątkowo wytrzymałe. Hasło marki „Actually, I can” to także jej przesłanie. JOY FIT CREW jest wszechstronna i nowoczesna, bo ma ambicje towarzyszyć kobiecie nie tylko na sali treningowej, ale i na co dzień: na zakupach, w pracy, na spotkaniach z przyjaciółmi… Stąd, w zgodzie z trendem athleisure (tzw. sportowej elegancji) w kolekcji znajdziemy również sportową odzież casualową.


- Naszym celem jest by JOY FIT CREW wspierało w osiąganiu celów pewne siebie, przebojowe i nowoczesne kobiety, które wiedzą, czego chcą – mówi główna projektantka JOY FIT CREW - Karolina Bidermann, absolwentka Międzynarodowej Szkoły Kostiumografii i Projektowania Ubioru.


W ramach podpisanej umowy, agencja odpowiedzialna jest za organizację premierowego eventu dla JOY FIT CREW, jak i działania media oraz celebrity relations. W strukturach agencji projektem kieruje Agnieszka Kołogrecka, która zarządza klientami fashion & lifestyle.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...