Zamknij
Nowości - Życie i styl

BWPR dla JOY FIT CREW

Nowy User, 2017-03-08 11:43:53

BWPR dla JOY FIT CREW

Nowa polska marka - JOY FIT CREW dołączyła do grona klientów agencji BWPR. Zespół wyspecjalizowany w obsłudze projektów brands, fashion & lifestyle odpowiada za wsparcie komunikacji wprowadzenia marki na rynek i zbudowanie jej świadomości.


Za wdzięczną nazwą JOY FIT CREW kryje się marka stworzona z myślą o aktywnych, zafascynowanych zdrowym stylem życia kobietach. Kolekcja nowoczesnej, komfortowej, a przede wszystkim ekologicznej odzieży sportowej to unikalna propozycja na rynku. Modele z logo JOY FIT CREW produkowane są bowiem z naturalnych, biodegradowalnych materiałów, wykorzystujących najnowsze rozwiązania technologiczne. Dzięki temu są one zarazem przyjazne dla środowiska jak i wyjątkowo wytrzymałe. Hasło marki „Actually, I can” to także jej przesłanie. JOY FIT CREW jest wszechstronna i nowoczesna, bo ma ambicje towarzyszyć kobiecie nie tylko na sali treningowej, ale i na co dzień: na zakupach, w pracy, na spotkaniach z przyjaciółmi… Stąd, w zgodzie z trendem athleisure (tzw. sportowej elegancji) w kolekcji znajdziemy również sportową odzież casualową.


- Naszym celem jest by JOY FIT CREW wspierało w osiąganiu celów pewne siebie, przebojowe i nowoczesne kobiety, które wiedzą, czego chcą – mówi główna projektantka JOY FIT CREW - Karolina Bidermann, absolwentka Międzynarodowej Szkoły Kostiumografii i Projektowania Ubioru.


W ramach podpisanej umowy, agencja odpowiedzialna jest za organizację premierowego eventu dla JOY FIT CREW, jak i działania media oraz celebrity relations. W strukturach agencji projektem kieruje Agnieszka Kołogrecka, która zarządza klientami fashion & lifestyle.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...