Zamknij
Nowości - Auto-moto

Breck i Krzysztof Hołowczyc kontynuują współpracę

Nowy User, 2017-02-20 21:43:10

Specjalizująca się w produkcji wysokiej jakości klocków hamulcowych dla samochodów osobowych i dostawczych marka Breck oraz polski kierowca rajdowy nową odsłoną kampanii reklamowej rozpoczęli drugi rok współpracy. Motywem przewodnim realizowanych w najbliższych miesiącach działań będzie motorsport, przez pryzmat którego zaprezentowana zostanie skuteczność i jakość wytwarzanych w Wielkopolsce części.


Najnowsza odsłona kampanii ponownie skupi się na promowaniu klocków hamulcowych Breck wyposażonych w system Compress Control. Główną osią działań reklamowych będą ogólnopolskie i tematyczne kanały telewizyjne oraz social media.


„Kontynuacja współpracy z Krzysztofem Hołowczycem była dla nas naturalnym krokiem. W zeszłym roku zanotowaliśmy blisko 20% wzrost sprzedaży, co jest najlepszym potwierdzeniem że zarówno nasza strategia handlowa jak i marketingowa przynoszą założone efekty. Duża w tym zasługa realizowanych wspólnie z naszym ambasadorem działań takich jak udział w Rajdzie Polski lub Baja Poland. Jesteśmy przekonani, że najbliższe miesiące będą kontynuacją naszych wspólnych sukcesów ” – mówi Łukasz Żak, kierownik działu marketingu Lumag, producenta klocków hamulcowych Breck.


Dodatkowe działania realizowane w ramach rozpoczynającej się kampanii reklamowej będą skierowane do mechaników samochodowych, jako głównego źródła rekomendacji w zakresie wymiany części dla kierowców. Projekty promocyjne podkreślać będą wyniki zrealizowanych w zeszłym roku przez markę badań, w których aż 87% serwisantów poleciło produkty Breck.


„Jestem niezwykle szczęśliwy, że nasza wspólna podróż z Breckiem ma swój ciąg dalszy. Swoją rolę postrzegam nie tylko jako ambasadora marki, ale również jej konsultanta. W ubiegłym roku wspólnie zrealizowaliśmy wiele super projektów, a szczególnie bliskie mojemu rajdowemu sercu są prace nad polskimi klockami hamulcowymi do aut wyczynowych. Pierwsze testy wypadły bardzo pomyślnie i mam nadzieję, że już niedługo będę mógł zamontować finalny produkt w swoim rajdowym samochodzie.” – dodaje Krzysztof Hołowczyc, ambasador marki Breck.


W ramach kampanii telewizyjnej wykorzystywane będą 30’’ i 15’’ spoty oraz 8’’ materiały wyświetlane przy okazji sponsoringu wybranych programów. Wsparciem akcji reklamowej w telewizji będą działania prowadzone w social mediach.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Kolejna odsłona kampanii Radia Złote Przeboje z Marcinem Prokopem

Już w poniedziałek, 6 marca br. rozpocznie się kolejna odsłona kampanii Radia Złote Przeboje pod hasłem ...

Łaciate wraca na ekrany i bilboardy!

Już od marca SM MLEKPOL wraca z dwiema kampaniami reklamowymi łaciatych wyrobów: mleka i serków ...

zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

Łukasz Bagiński:

[2017-06-25 21:01:12]

CIEKAWEEE http://hewti.pl

Łukasz Bagiński:

[2017-06-25 20:59:15]

fajne