Zamknij
Nowości - AGD

Bracia Golec w reklamie sieci AGD/RTV

Witold Sokołowski, 2006-07-28 00:00:00

W lipcu br. wrocławska agencja reklamowa WOJOWNICY MPC stworzyła kolejny spot produktowy dla firmy NEONET - jednej z obecnych w Polsce sieci sprzedaży hurtowej i detalicznej sprzętu AGD i RTV. Spot jest kolejnym etapem toczącej się kampanii reklamowej firmy NEONET.

Współpraca między firmami trwa już od 2 miesięcy. Wrocławska agencja została wybrana w drodze przetargu, który odbył się wiosną 2006.

Zwycięska strategia opiera się na nowym pozycjonowaniu wizerunku NEONET i haśle "Niskie Ceny. Tanie Raty". Kampania adresowana jest do mieszkańców miast do 100 tys. - gdzie najczęściej można znaleść sklepy sieci NEONET.


W działaniach reklamowych wykorzystano kompozycję braci Golec pt. "Ściernisko".

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...