Zamknij
Prosto z rynku - Positioning info

Bluerank walczy o prestiżowy tytuł Ruban d’Honneur

Witold Sokołowski, 2016-01-14 12:16:01

Po zdobyciu tytułu National Champion Poland, nadszedł czas, by Bluerank zawalczył o kolejne trofea w konkursie European Business Awards. Agencja ubiega się o tytuł Ruban d'Honneur, a także nagrodę publiczności - National Public Champion. W tym celu Bluerank przygotował spot konkursowy, na który internauci już mogą oddawać głosy.


Agencja może się już pochwalić zdobyciem tytułu National Champion Poland. W tej edycji ubiegało się o niego aż 32 000 europejskich firm. W kolejnym etapie konkursu zdobywcy tytułu National Champion prezentują swoją firmę, jej najważniejsze osiągnięcia i sukcesy w spocie konkursowym. Bluerank również przygotował taki spot.


To już 9. edycja konkursu European Business Awards. W lutym jury złożone z autorytetów świata biznesu, nauki, mediów i polityki, wyłoni zdobywców tytułu Ruban d'Honneur. Będzie to 10 firm w każdej z konkursowych kategorii. Należy podkreślić, że tytuł ten otrzymają firmy ze światowej czołówki, które muszą wykazać, że są po prostu najlepsze.


- Bluerank już od ponad 10 lat swoimi działaniami udowadnia, że ma duże szanse na zdobycie tego tytułu. Dynamiczny rozwój, innowacyjność oraz kompleksowe podejście do klientów były już wielokrotnie doceniane ze strony branży internetowej i biznesu. To byłoby dla nas duże wyróżnienie, gdyby jury po raz kolejny doceniło obraną przez nas strategię rozwoju - mówi Maciej Gałecki, CEO Bluerank.


W drugim etapie konkursu również internauci będą mogli wybrać swojego faworyta. Po pierwszym głosowaniu (11.01. - 26.02.2016) wyłonionych zostanie 33 National Public Champion, tym samym każde z uczestniczących państw będzie miało swojego reprezentanta. W wyniku drugiego głosowania (7.03 - 26.04.2016) wybrany zostanie najlepszy z najlepszych, czyli European Public Champion.


- Głosowanie publiczności to dla nas możliwość przedstawienia naszych kompetencji i osiągnięć tysiącom odbiorców na całym świecie. W ubiegłym roku na spoty konkursowe oddano aż 170 000 głosów. Mamy nadzieję, że to, co robimy spodoba się również internautom, którzy są adresatami wszystkich naszych działań e-marketingowych - mówi Maciej Gałecki.Zachęcamy do oddania głosu na Bluerank. Więcej informacji, jak to zrobić, znajduje się tutaj. 

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...