Zamknij
Nowości - Internet

BLOGmedia dla Olympus i Dr. Oetker

Witold Sokołowski, 2013-10-25 01:11:45

BLOGmedia dla Olympus i Dr. Oetker

Ruszyła kampania dla marek Olympus i Dr. Oetker przygotowana przez BLOGmedia. Obejmuje koncepcję i przeprowadzenie konkursu kulinarnego dla Blogerów pod nazwą „Kreatywne babki”, działania display na blogach kulinarnych sieci BLOGmedia, mailing do Blogerów oraz stworzenie serwisu internetowego  www.konkurs.olympus.pl.


Główna nagroda w konkursie to udział w mikołajkowych warsztatach fotograficzno-kulinarnych organizowanych przez Olympus i Dr. Oetker, a prowadzonych przez Kingę Paruzel, finalistkę I edycji MasterChef Polska.  Zwycięzcy zdobędą praktyczne umiejętności fotografowania wypieczonych i udekorowanych kulinarnych dzieł sztuki.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...