Zamknij
Prosto z rynku - Positioning info

Bench powierza e-mail marketing firmie optivo

Witold Sokołowski, 2016-04-26 17:29:50

Od kwietnia 2016 firma Bench zdecydowała się nawiązać współpracę w zakresie e-mail marketingu z firmą optivo. Pierwsze efekty współpracy są już widoczne: Bench osiąga większe wskaźniki otwarć niż w dotychczas prowadzonych przez siebie kampaniach e-mail marketingowych.


E-mail jest dla Bench ważnym narzędziem komunikacji marketingowej z klientami. W ten sposób dowiadują się oni o nowościach w sklepie, promocjach, sezonowych wyprzedażach, a także lookbookach na nowy sezon. Przy pomocy sprawdzonej platformy do email i omnichannel marketingu optivo® broadmail, specjaliści Bench zyskują możliwość lepszej, automatycznej personalizacji ofert, kierowanych do swoich grupach docelowych w językach angielskim i niemieckim. Techniczne możliwości narzędzia pozwalają natomiast na jeszcze większą precyzję w komunikacji.


Oprócz kompleksowej personalizacji komunikacji z klientem, decydującym kryterium wyboru optivo® broadmail przez Bench była możliwość połączenia e-mail marketingu z systemem zarządzania sklepem internetowym firmy Oxid. Ta bezproblemowa integracja umożliwia łatwe i efektywne wprowadzenie informacji o produktach do szablonu newslettera, dostosowanych do odpowiedniej grupy docelowej i języka komunikacji z odbiorcą. Dział obsługi klienta optivo – dzięki elastycznemu szablonowi newslettera Template-Kit  – dostosował layout wiadomości do konkretnych wymagań przedstawionych przez firmę Bench. Dzięki temu e-maile, wysyłane w ramach poszczególnych kampanii, zostały optymalnie dostosowane do niestandardowego wzornictwa używanego przez Bench.


Zmiany wprowadzone z pomocą optivo spotkały się z dużą aprobatą klientów Bench. Nowy design i koncepcja marketingowa sprawiły, że pierwsze newslettery osiągnęły dużo lepsze wyniki niż wcześniej prowadzona komunikacja. Tak dobre wyniki sprawiają, że Bench planuje stopniowo poszerzyć działania w ramach prowadzonych kampanii e-mail marketingowych na kolejne rynki europejskie.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

Pozycjonowanie strony to pozycjonowanie marki w umysłach ludzi

Termin pozycjonowanie ma bez wątpienia pozytywny wydźwięk. Kompleksowe pozycjonowanie stron www to nie tylko inwestycja w ...