Zamknij
Nowości - Kultura i nauka

BE7 prezentuje nowe oblicze edukacji

Nowy User, 2017-02-28 18:03:44

BE7 prezentuje nowe oblicze edukacji

Jak stworzyć wizerunek marki, które zrewolucjonizuje polską edukację? Dzięki połączeniu inteligentnego mechanizmu oraz pomysłu na markę autorstwa Agencji Kreatywno- Strategicznej BE7, NUADU zdobywa coraz więcej zwolenników.


NUADU to innowacja pośród narzędzi edukacyjnych. Jest pierwszym w Polsce interaktywnym narzędziem, które zapewnia edukację dostosowaną do indywidualnego potencjału dziecka. W widoczny sposób odróżnia się od konkurencyjnych marek. Dzięki podkreśleniu kompetencji, dynamiki i swobody w komunikacji marki, NUADU jest przyjazne dla wszystkich, zarówno uczniów, rodziców jak i nauczycieli, czy decydentów wysokiego szczebla.


Agencja BE7 zajęła się przygotowaniem strategii marki, strategii komunikacji oraz tożsamości wizualnej. Pierwszym krokiem do stworzenia spójnego wizerunku było określenie osobowości marki. W rezultacie, powstało narzędzie takie, jakim wyobrażamy sobie idealnego nauczyciela: wyluzowane ale z autorytetem.


W NUADU, indywidualne podejście do każdego ucznia to podstawa, co było podłożem do stworzenia tożsamości wizualnej. „NUADU dopasowuje się do poziomu uczniów, uwzględniając, że mają różne możliwości i każdy z nich startuje z różnego pułapu. Tożsamość wizualna trzyma się więc tych założeń. Stworzyliśmy logo, którego bazowa wersja jest swoistą ramą. Jej wypełnienie zostaje już tylko kwestią ludzkiej wyobraźni.” mówi Maciej Sznitowski, Art Director BE7.


Coraz więcej szkół rozpoczyna przygodę z NUADU, a twórcy otrzymują bardzo pozytywny feedback.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...