Zamknij
Nowości - Kultura i nauka

BE7 prezentuje nowe oblicze edukacji

Nowy User, 2017-02-28 18:03:44

BE7 prezentuje nowe oblicze edukacji

Jak stworzyć wizerunek marki, które zrewolucjonizuje polską edukację? Dzięki połączeniu inteligentnego mechanizmu oraz pomysłu na markę autorstwa Agencji Kreatywno- Strategicznej BE7, NUADU zdobywa coraz więcej zwolenników.


NUADU to innowacja pośród narzędzi edukacyjnych. Jest pierwszym w Polsce interaktywnym narzędziem, które zapewnia edukację dostosowaną do indywidualnego potencjału dziecka. W widoczny sposób odróżnia się od konkurencyjnych marek. Dzięki podkreśleniu kompetencji, dynamiki i swobody w komunikacji marki, NUADU jest przyjazne dla wszystkich, zarówno uczniów, rodziców jak i nauczycieli, czy decydentów wysokiego szczebla.


Agencja BE7 zajęła się przygotowaniem strategii marki, strategii komunikacji oraz tożsamości wizualnej. Pierwszym krokiem do stworzenia spójnego wizerunku było określenie osobowości marki. W rezultacie, powstało narzędzie takie, jakim wyobrażamy sobie idealnego nauczyciela: wyluzowane ale z autorytetem.


W NUADU, indywidualne podejście do każdego ucznia to podstawa, co było podłożem do stworzenia tożsamości wizualnej. „NUADU dopasowuje się do poziomu uczniów, uwzględniając, że mają różne możliwości i każdy z nich startuje z różnego pułapu. Tożsamość wizualna trzyma się więc tych założeń. Stworzyliśmy logo, którego bazowa wersja jest swoistą ramą. Jej wypełnienie zostaje już tylko kwestią ludzkiej wyobraźni.” mówi Maciej Sznitowski, Art Director BE7.


Coraz więcej szkół rozpoczyna przygodę z NUADU, a twórcy otrzymują bardzo pozytywny feedback.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...