Zamknij
Nowości - Zdrowie

Barbara Bursztynowicz w kampanii Aleve Dobre Wieści

Witold Sokołowski, 2006-11-04 00:00:00

Agencja interaktywna energe21 we współpracy z agencją public relations Headlines zrealizowała serwis internetowy na potrzeby kampanii Aleve Dobre Wieści.

W internecie rozpoczęła się kampania promocyjna leku na bóle stawów Aleve, koncernu farmaceutycznego Bayer Healthcare. Jednym z głównych elementów kampanii jest serwis internetowy pod domeną www.alevedobrewiesci.pl, który spełnia rolę zarówno promocyjną, jak i informacyjno-poradnikową.

Twarzą kampanii Aleve została znana polska aktorka Barbara Bursztynowicz, która zachęca użytkowników serwisu hasłem: „Podziel się dobrymi wieściami o Aleve”. Tymi słowami zaczyna się wypowiedź Barbary Bursztynowicz, mająca na celu zaproszenie do wzięcia udziału w konkursie Aleve na historię „Jak zmieniło się moje życie, kiedy ból stawów zniknął”. Najciekawsze historie zostaną nagrodzone i opublikowane w prasie oraz serwisie.


Serwis stanowi źródło informacji na temat zalecanych ćwiczeń, okładów, masaży, a także innych metod łagodzenia dolegliwości. Dla bardziej wymagających został stworzony kącik Twoje hobby, w którym można dowiedzieć się, jak pielęgnować drzewka bonsai, poznać przepisy kulinarne, a także rozwiązać krzyżówkę z Aleve.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...