Zamknij
Social Media - M jak Mobile

M jak Mobile

Facebook Buzz

WWW Review

Aplikacja karaoke uczy dzieci zdrowej diety

22Lipiec2016

Autor: Witold Sokołowski, Tagi: FKS, aplikacja mobilnaAplikacja karaoke uczy dzieci zdrowej diety

„Jabłko, gruszka, marchew, pietruszka! Pomidor, borówka, truskawka – sztuka nówka!” – wyliczają w takt muzyki Julia Kamińska i Jarosław Boberek. Aplikacja stworzona przez Fabrykę Komunikacji Społecznej w ramach kampanii „Owoce i warzywa w szkole” pokazuje najmłodszym, że zdrowe odżywianie to nie przymus, a dobra zabawa.

Narzędzie dostępne jest pod adresem www.owocowekaraoke.pl. Po uruchomieniu aplikacji można wybrać rodzaj aktywności – zaśpiewać piosenkę wraz z Julią Kamińską i Jarosławem Boberkiem albo zatańczyć, naśladując choreografię wykonywaną przez aktorów. Swój występ można nagrać i wielokrotnie odtwarzać. Aplikacja używa zaawansowanych technik obróbki audio-video, takich jak: miksowanie warstw video, tworzenie przeźroczystości z nieprzeźroczystych filmów w czasie rzeczywistym oraz nagrywanie i miksowanie plików audio i video po stronie serwera.

„Owocowe karaoke” jest częścią kampanii promującej program Agencji Rynku Rolnego „Owoce i warzywa w szkole”. W ramach programu do szkół rozwożone są świeże owoce i warzywa oraz prowadzone działania edukacyjne. Kampania, której głównymi elementami są teledysk i spot reklamowy, skierowana jest przede wszystkim do rodziców. Ma ich zachęcać do sprawdzenia, czy placówka, do której uczęszczają ich dzieci, przystąpiła do inicjatywy.

„Zależało nam na tym, żeby akcja nie została odebrana, jako nudna i pouczająca. Dlatego zdecydowaliśmy się podejść do tematu lekko i z humorem” – mówi Ireneusz Stankiewicz, Managing Partner w Fabryce Komunikacji Społecznej. Komunikat kampanii kierujemy przede wszystkim do rodziców. Natomiast tworząc aplikację chcieliśmy im ułatwić oswajanie dzieci z tematem zdrowego odżywiania. Wierzymy, że połączenie dydaktycznego przekazu z łatwo wpadającą w ucho piosenką, wspólną zabawą i kolorowymi animacjami przyniesie oczekiwany efekt ” – dodaje.

„Zabawa to najlepsza forma nauki. Jeśli dodatkowo towarzyszy jej muzyka, rytmiczna piosenka, rymowany, humorystyczny tekst i atrakcyjny, pełen kolorów obraz, dzieci mimochodem przyswajają dydaktyczny przekaz” – mówi Dorota Kalinowska, psycholog dziecięcy z Pracowni Psychologicznej NINTU.

Za opracowanie strategii kampanii i jej realizację odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej. Media na potrzeby projektu zaplanował i zakupił dom mediowy Codemedia. Za produkcję i postprodukcję materiałów filmowych odpowiedzialne było studio filmowe Propeller Film. Kreację przygotowali Teresa Biernacka i Piotr Płachecki z Fabryki Komunikacji Społecznej, natomiast materiały wyreżyserował i zrealizował zdjęcia Michał Rułka. Kampania potrwa do końca lipca br.

Więcej informacji na temat programu „Owoce i warzywa w szkole” znaleźć można na stronie: http://www.owocewszkole.org/


stały link | blip |

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

Pozycjonowanie strony to pozycjonowanie marki w umysłach ludzi

Termin pozycjonowanie ma bez wątpienia pozytywny wydźwięk. Kompleksowe pozycjonowanie stron www to nie tylko inwestycja w ...

Koral z reklamą lodów Grand Gold

Wraz z premierą filmu „Ciemniejsza strona Greya” startuje kampania spotu „Grand Gold – Władca zmysłów” PPL ...

...a co odróżnia post z bloga od informacji prasowej? Język? Adresat? Bo przecież nie sam news, jeśli informujemy o wprowadzeniu na rynek nowego np. produktu - Katarzyna Przewuska.