Zamknij
Nowości - Auto-moto

Akcja promocyjna producenta olejów silnikowych Motul

Witold Sokołowski, 2014-03-13 23:20:51

Ruszył internetowy konkurs o nazwie MT_Project, w którym co tydzień do wygrania kamera goPro Hero3+. Za całość działań odpowiada Grupa3.


Celem kampanii „Motul Technology Project” jest promocja wartości reprezentowanych przez markę Motul, w tym zaangażowanie w sport motorowy i różnorodne inicjatywy związane z motoryzacją oraz edukacja w zakresie stosowania środków smarnych i ochrony mechanizmów silnikowych. Dzięki ciekawej formule konkurs w przystępny sposób przekazuje wiedzę przydatną każdemu kierowcy.


W każdym z czterech tygodni trwania konkursu na uczestników czeka nowa misja i nowe zadanie podane w formie gier. Internauci będą mieli okazję m.in. stworzyć własną kompozycję olejową czy też sprawdzić się w zakresie ekonomicznej jazdy samochodem. Co tydzień do wygrania kamera goPro Hero3+ oraz 20 nagród specjalnych związanych z marką Motul.


Konkurs dostępny jest na stronie www.mtproject.pl oraz przez aplikację FB na profilu Motul Polska. Akcję wspiera kampania banerowa. Za kreację, realizację i obsługę konkursu odpowiada Agencja Reklamowa Grupa3.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...