Zamknij
Nowości - Media i marketing

Agora i Red Bull nawiązały współpracę

Witold Sokołowski, 2010-03-06 14:06:50

Agora i Red Bull nawiązały współpracę, dzięki której w każdy pierwszy wtorek miesiąca razem z „Gazetą Wyborczą” będzie dystrybuowany wyjątkowy magazyn lifestyle’owy „Red Bulletin”. Pierwszy numer pisma trafi do rąk czytelników „Gazety” 6 kwietnia.


„Red Bulletin – prawie niezależny magazyn” to polska wersja międzynarodowego pisma marki Red Bull, które opisuje szeroko pojętą kulturę i nowoczesny styl życia, w tym zdobywające coraz większą popularność sporty ekstremalne. Na łamach 100-stronicowych kolorowych numerów, wydawanych na błyszczącym papierze, prezentowane są wiadomości ze świata sportu, muzyki, sztuki, kuchni, mody, filmów i podróży autorstwa cieszących się międzynarodową sławą dziennikarzy, fotografów, rysowników oraz pisarzy. Kolejne numery magazynu będą dostępne z „Gazetą” w miesięcznym nakładzie około 360 tys. egzemplarzy.


- Cieszymy się z możliwości dołączenia „Red Bulletina” do oferty „Gazety”. Polska jest siódmym z kolei krajem, w którym dostępna będzie lokalna wersja magazynu „Red Bulletin” wydawanego przez Red Bulletin GmbH - dodaje Katarzyna Kolanowska, dyrektor promocji „Gazety Wyborczej”.


Pierwszy numer miesięcznika ukazał się w Austrii pod koniec 2007 roku. Pozytywne recenzje zainspirowały inne państwa do wydania własnych wersji. „Red Bulletin” zdobył już popularność w Austrii, Niemczech, Wielkiej Brytanii oraz Irlandii, na początku tego roku pojawił się także w Nowej Zelandii oraz RPA. Łączny nakład „Red Bulletina” w skali globalnej, wraz z polskim wydaniem, to 3,1 mln egzemplarzy. Więcej informacji - www.redbulletin.com

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...