Zamknij
Nowości - Informacje lokalne

Agata promuje otwarcie największego salonu w Warszawie

Witold Sokołowski, 2016-12-19 17:30:17

Firma Synergic dla Agata promuje otwarcie największego salonu przy ul. Toruńskiej w Warszawie. W kampanii wykorzystano innowacyjną formę, jaką jest druk soczewkowy.


Ściany przejścia podziemnego pod skrzyżowaniem al. Jerozolimskich i ul. Marszałkowskiej zostały oklejone folią lentikularną. Zmieniające się dzięki niej obrazy, prezentują w niekonwencjonalny sposób bogatą ofertę nowo otwartego salonu meblowego. 


- Metoda druku jaką zastosowaliśmy w tej kampanii pozwala na uzyskiwanie trójwymiarowych czy wręcz animowanych obrazów na płaskiej powierzchni. Atutem jest to, iż do oglądania zachodzących zmian nie potrzeba żadnych dodatkowych akcesoriów. Możliwe jest też uzyskiwanie efektu morfingu, czyli płynnego przejścia jednego obrazu w drugi. Otrzymuje się go dzięki odpowiedniemu zadrukowi folii soczewkowej – komentuje Piotr Gajek, prezes Synergic.


Technikę druku soczewkowego wykorzystuje się do produkcji kartek pocztowych, okładek książek i czasopism, opakowań, naklejek, podkładek pod myszki komputerowe, puzzli i innych przedmiotów. Do tej pory nie była to technologia powszechnie wykorzystywana w kampaniach reklamowych, dlatego ta realizowana dla marki Agata cieszy się tak dużym zainteresowaniem i skutecznie przyciąga uwagę konsumentów.



Nietypowe reklamy będą eksponowane do końca listopada 2016r. Koncepcję wykorzystania folii soczewkowej oraz kreację przygotował dział marketingu Agata S.A., a za kompleksową realizację kampanii odpowiada spółka Synergic.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...