Zamknij
Social Media - M jak Mobile

M jak Mobile

Facebook Buzz

WWW Review

adCookie z aplikacją mobilną Qute wchodzi na rynek indonezyjski

03Luty2017

Autor: Nowy User, Tagi:

Wrocławska agencja digitalowa adCookie rozpoczyna międzynarodową promocję aplikacji mobilnej Qute, w której zebrana społeczność pomaga użytkownikom w codziennych, modowych wyborach. Działania adCookie, poprzedzone dogłębnym researchem rynków południowo – wschodniej Azji, obejmują dotarcie do użytkowników z Indonezji, Wietnamu oraz Turcji. Agencja adCookie została wybrana w drodze przetargu.

Qute to aplikacja modowa, która gromadzi dwa rodzaje użytkowników: ekspertów, zainteresowanych modą oraz internautów potrzebujących porady w zakresie doboru stylizacji. Schemat działania aplikacji jest bardzo prosty: przesyłamy zdjęcia prezentujące różne zestawy ubrań i dodatków, a pozostali użytkownicy doradzają, który z nich jest lepszy.

Do ogłoszonego przez nas konkursu ofert, zgłosiły się agencje z całej Polski. Do finału zaprosiliśmy trzy z nich, ale adCookie było zdecydowanie najlepsze już od początku przetargu. Agencja bardzo szybko zrozumiała nasze potrzeby i pokazała, w jaki sposób możemy osiągnąć założony cel. – podkreśla Bartosz Robaszewski, CEO Qute.

Kampania promocyjna dla Qute to wymagający projekt. Szeroki zakres działań ma wygenerować wzrost liczby pobrań aplikacji.

To dla nas duże wyzwanie. Nasz cel na pierwszy kwartał to Indonezja, ale działania będziemy prowadzić także w Turcji i Wietnamie oraz wybranych krajach Ameryki Łacińskiej. Ich rezultat pozwoli nam lepiej poznać i zdefiniować tamtejszą społeczność internetową, co pozwoli na dynamiczne dokonywanie zmian w doborze krajów docelowych. Przeprowadziliśmy szereg badań i zaprojektowaliśmy kompleksowe działania obejmujące zarówno obszar performance, jak i social media czy influencer marketing. – mówi Kacper Skorupski, Head of Digital adCookie, odpowiedzialny za realizację kampanii.

adCookie zamierza powiększyć grono użytkowników aplikacji, stosując różnorodne narzędzia i formy reklamy. Działania obejmą dystrybucję aplikacji w Google Play, AppStore oraz w lokalnych marketach, AdWords, RTB, Social Media w tym lokalne komunikatory, Influencer marketing, a także analitykę aplikacji. Co istotne, wzrost rozpoznawalności Qute mają gwarantować ambasadorzy marki, popularni wśród grupy docelowej.


stały link | blip |

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Młdzi ludzie za pomocą zdjęć publikowanych w serwisach społecznościowych nie tylko pokazują kim są, ale przede wszystkim mają świadomość bycia medium - Natalia Hatalska, blogerka.