Zamknij
Social Media

 

M jak Mobile

Facebook Buzz

WWW Review

Abstrachuje, Jakóbiak, Sokół i Stankiewicz z AXA

18Kwiecień2016

Autor: Witold Sokołowski, Tagi: Abstrachuje, Jakóbiak, Sokół, Stankiewicz, AXA

Na kanale AbstrachujeTV na Youtube można oglądać efekt wspólnej pracy najbardziej znanych osobistości polskiego internetu inspirowanych nową kampanią reklamową marki AXE.

1 kwietnia w Polsce rozpoczęła się kampania marki AXE - Find Your Magic. W ciągu zaledwie tygodnia od pojawienia się spotu reklamowego na kanale AXE na Youtube obejrzało go ponad pół miliona osób, w ciągu dwóch tygodni spot udostępniony na kanale Facebook marki obejrzało ponad 1 500 000 osób.

Na tym jednak nie koniec. Marka Axe zamierza zaskoczyć konsumentów po raz kolejny, dlatego zaprosiła do współpracy znanych influencerów, którzy podjeli się autorskiej interpretacji spotu reklamowego „Axe – Find Your Magic”. Tak powstał film „ NAJLEPSZY FILM MOTYWACYJNY NA ŚWIECIE”, który już od dziś można zobaczyć na kanale AbstrachujeTV https://www.youtube.com/watch?v=Cg-ALfXikjE.

W projekcie poza tercetem z Abstrachuje (Czarek Jóźwik, Rafał Masny, Robert Pasut) zobaczymy również Łukasza Jakóbiaka, Wojtka Sokoła i Martina Stankiewicza. Film zrealizowany przez infulencerów jest nie tylko kontynuacją komunikacji zainicjowanej w tym roku przez markę Axe, ale także jest głosem młodego pokolenia mężczyzn, którzy mają dość stereotypów i schematów dotyczących męskości. Łukasz Jakóbiak – mówca motywacyjny – jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich Youtuberów zdradza dlaczego zdecydował się na udział w kampanii: „Gdy marka AXE zaprosiła mnie do udziału w swojej nowej kampanii Find Your Magic byłem zaskoczony. Jednak wszystkie wątpliwości rozwiały się gdy tylko zobaczyłem pierwszą scenę spotu reklamowego i mężczyznę z nosem, podobynym do mojego. Nosem, który w młodości był źródłem moich kompleksów, a wraz z biegiem lat stał się moim znakiem rozpoznawczym – czymś charakterystycznym co sprawia, że mam to coś.

Ciesze się,  że marka AXE zdecydowała się odejść od stereotypowego wizerunku mężczyzny. Każdy facet powienien zrozumieć, że to co doceniają w nas inni i co kręci kobiety to nasz indywidualizm, osobowość – to „coś” co wyróżnia nas z tłumu. Dlatego warto być sobą.”

Film będzie dostępny na kanale Abstrachuje. Za jego produkcję odpowiada grupa Abstrachuje. Za koordynację współpracy z Youtuberami odpowiada agencja influencer marketing – Hash.fm. Przedstawiciele marki Axe zapowiadają, że to nie koniec działań marki w tym roku.


stały link | blip |

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Witold Sokołowski

Z wykształcenia anglista, z zamiłowania internauta. Absolwent Amerykanistyki na Uniwersytecie Warszawskim. Wydawca kilku serwisów internetowych, m.in. Epr.pl, Camido.pl, Sportowa.tv.

Kolejna odsłona kampanii Radia Złote Przeboje z Marcinem Prokopem

Już w poniedziałek, 6 marca br. rozpocznie się kolejna odsłona kampanii Radia Złote Przeboje pod hasłem ...

Łaciate wraca na ekrany i bilboardy!

Już od marca SM MLEKPOL wraca z dwiema kampaniami reklamowymi łaciatych wyrobów: mleka i serków ...

zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

Łukasz Bagiński:

[2017-06-25 21:01:12]

CIEKAWEEE http://hewti.pl

Łukasz Bagiński:

[2017-06-25 20:59:15]

fajne

...a co odróżnia post z bloga od informacji prasowej? Język? Adresat? Bo przecież nie sam news, jeśli informujemy o wprowadzeniu na rynek nowego np. produktu - Katarzyna Przewuska.