Zamknij
Prosto z rynku - E-mailing info

42% marketerów wciąż nie segmentuje listy odbiorców

Nowy User, 2017-02-10 18:11:26

Według zeszłorocznego raportu GetResponse i Smart Insights „State of Email Marketing 2016”, prawie połowa firm zapomina o segmentacji listy odbiorców, a co trzecia nie optymalizuje wysyłanych wiadomości. Eksperci GetResponse postanowili sprawdzić, czy marketerzy zmienili swoje praktyki, rozpoczynając prace nad kolejną edycją globalnego badania rynku.


Jak będzie w tym roku?


GetResponse, największy polski dostawca usług online marketingowych, rozpoczął prace nad raportem „Stan email marketingu oraz marketing automation 2017”. Tym razem marka zaprosiła do współpracy aż trzech zagranicznych partnerów: agencje Smart Insights i Content Marketing Institute oraz Kath Pay, założycielkę Holistic Email Marketing. Celem badania jest sprawdzenie skuteczności email marketingu, automatyzacji i najpopularniejszych strategii content marketingowych na świecie.


Stan marketing automation w Polsce


Badanie GetResponse to jedna z najciekawszych i największych inicjatyw na rynku. Tegoroczna edycja raportu będzie wyjątkowa, ponieważ znaczną część badania specjaliści poświęcą wyłącznie rozwojowi e-marketingu w Polsce.


- W tym roku zdecydowaliśmy się poszerzyć zakres działań i jeszcze dokładniej zbadać stan online marketingu i marketing automation w Polsce. – mówi Daniel Brzeziński, wiceprezes GetResponse. – Automatyzacja, zarówno na naszym rynku jak i na całym świecie, rozwija się przecież bardzo dynamicznie. Świadczy o tym chociażby doświadczenie klientów GetResponse, którzy tylko w fazie testów automation stworzyli ponad 4 mln wiadomości. Myślę, że wyniki raportu mogą być bardzo interesujące.


Nagrody dla uczestników


W badaniu może wziąć udział każdy marketer, który do 16.02.2017 r. wypełni ankietę dostępną pod adresem http://bit.ly/Raport_GetResponse. Dla najbardziej zaangażowanych uczestników GetResponse przygotowało nagrodę – odpowiadając na wszystkie pytania, ankietowani mają szansę wygrać jeden z pięciu voucherów o wartości 100 zł do wykorzystania w serwisie Amazon.


Patronami badania są Izba Gospodarki Elektronicznej, serwis Nowy Marketing oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...