Zamknij
Prosto z rynku - Media relations info

20 lat szwajcarskich standardów Franke Polska

Witold Sokołowski, 2013-09-30 01:26:18

We wtorek 24 września 2013 w warszawskim Hotelu Bristol odbyła się konferencja prasowa zorganizowana wspólnie przez Franke Polska i Polsko-Szwajcarską Izbę Gospodarczą na temat „20 lat szwajcarskich standardów na polskim rynku”.


20-lecie działalności firmy Franke w Polsce stało się inspiracją do zorganizowania konferencji prasowej i debaty pod hasłem szwajcarskich standardów prowadzenia działalności. Goście którzy wzięli udział w spotkaniu: Lukas Beglinger – Ambasador Szwajcarii w Polsce, Marek Kondrat – Prezes Polsko-Szwajcarskiej Izby Gospodarczej, Michael Pieper – właściciel i CEO Franke Artemis Group oraz Marek Szymański – prezes Franke Polska, dyskutowali o tym, czym właściwie są szwajcarskie standardy i jaki mają wpływ na codzienne relacje handlowe i gospodarcze. Niezawodność, jakość, innowacyjność i etyka to główne filary, na których opierają się szwajcarskie standardy prowadzenia i rozwijania działalności gospodarczej. Uczestnicy debaty zgodnie przyznali, że edukacja i przygotowanie do zawodu jest punktem wyjścia do wypracowania wiarygodnych i trwałych standardów jakości pracy. Właściciel koncernu Franke – Michael Pieper podkreślił, że reputacja Szwajcarii jako kraju została przez lata wypracowana przez jej mieszkańców i nie jest dziełem przypadku. Podobnie jest w działaniach szwajcarskich przedsiębiorstw – jakość i innowacyjność stoją za silną rynkową pozycją każdego z nich.


Prezes Polsko-Szwajcarskiej Izby Gospodarczej Marek Kondrat szczególnie mocno podkreślał znaczenie zaufania i ciągłości w zarządzaniu szwajcarskimi firmami. Ważnym głosem w debacie była opinia Ambasadora Szwajcarii w Polsce, Pana Lukasa Beglingera, który dostrzega i docenia postępy Polaków w wypracowywaniu własnych, silnych i pozytywnych standardów na przestrzeni minionych 20 lat.


Debata o szwajcarskich standardach i inwestycjach w Polsce zakończyła się dyskusją o innowacyjności i jakości, które są głównymi wyróżnikami wszystkich szwajcarskich inwestycji. Nowoczesne rozwiązania technologiczne, jak choćby linie produkcyjne w obu polskich fabrykach firmy Franke są z sukcesem obsługiwane i zarządzane przez całkowicie polską kadrę inżynierów, specjalistów i pracowników i jest to bez wątpienia jeden z kluczowych elementów sukcesu marki na lokalnym rynku. Niezawodne rozwiązania, wciąż nowe produkty przy dbałości o jakość ze szwajcarską precyzją to przepis na mocną rynkową pozycję oraz reputację stabilnego pracodawcy i rzetelnego przedsiębiorcy.


Za organizację i przebieg spotkania odpowiadała Agencja Public Relations Estoria.pl.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...